Selasa, 6 November 2012

Rangsang G-Spot Isteri


Salah satu kaedah untuk membuatkan isteri anda klimaks, pancut dan mengalami orgasme yang di luar kawalan beliau adalah dengan melakukan simulasi kepada G-Spot isteri anda.

G-Spot atau titik inzal adalah bahagian yang paling sensitif pada badan setiap wanita, dan ini telah dibuktikan dari segi saintifik berdasarkan kajian yang dilakukan oleh pakar-pakar seks seluruh dunia.


Oleh itu mengetahui lokasi G-Spot isteri dan bagaimana untuk melakukan simulasi pada G-Spot isteri anda adalah amat penting dan boleh menentukan sama ada isteri anda klimaks dan puas atau tidak ketika melakukan hubungan seks.
Secara am, G-Spot adalah satu titik lembut seperti span yang merupakan sebahagian daripada klitoris (biji kelentit).

Walaubagaimanapun G-Spot terletak pada bahagian dalam dinding faraj, tidak seperti kelentit yang terletak pada bahagian luar faraj.
Simulasi pada G-Spot boleh memberikan rangsangan yang dalam dan hebat kepada setiap wanita kerana sifat G-Spot itu sendiri yang dipenuhi oleh tisu dan saluran darah.

Oleh itu jika simulasi G-Spot isteri anda dilakukan dengan betul, simulasi ini boleh mengakibatkan isteri anda mengalami orgasme yang hebat.
Sebelum anda melakukan simulasi G-Spot pada isteri anda, pastikan isteri anda terangsang dan faraj isteri anda basah sepenuhnya.

Ini kerana jika isteri anda belum terangsang, G-Spot isteri anda berada dalam keadaan mengecil, dan sukar untuk anda mencari lokasi G-Spot tersebut.

Oleh itu foreplay adalah penting untuk memastikan isteri anda bersedia.
Setelah isteri anda terangsang dan farajnya basah, G-Spot akan membesar dan memudahkan untuk anda mengesan lokasi G-Spot isteri anda.
Masukkan jari anda ke dalam faraj isteri anda, dan cari titik G-Spot pada bahagian atas dinding faraj isteri anda.

Titik ini berada dalam beberapa inci daripada lubang faraj isteri. Oleh kerana lokasi titik G-Spot setiap wanita adalah berbeza, tidak ada sesiapa yang tahu lokasi sebenar titik G-Spot ini.
Setelah anda menjumpai titik G-Spot isteri anda, anda boleh melakukan simulasi dan rangsangan kepada titik ini dan lihat bagaimana isteri anda mengerang kesedapan dan hilang kawalan diri.
Ini berbeza dengan hanya menggunakan jari dimana rangsangan yang boleh dilakukan dengan jari adalah terhad berbanding rangsangan yang boleh dilakukan dengan zakar.

Selain menggunakan jari, cara yang paling efektif untuk merangsang G-Spot isteri anda ketika berdayung, atau melakukan hubungan seks ialah dengan mempelbagaikan posisi seks.

Ini kerana apabila anda mempelbagaikan posisi hubungan seks, teknik dan sudut tujahan zakar anda akan berbeza, dan secara tidak langsung akan merangsang G-Spot isteri anda dari pelbagai lokasi.
Anda boleh belajar pelbagai Posisi Seks yang dijamin boleh merangsang G-Spot isteri anda dan membuatkan isteri anda hilang kawalan dan pancut berkali-kali melalui panduan Kamasutra Bergambar Bahasa Melayu.

Panduan ini memberikan 102 posisi seks untuk anda pelajari dan praktikkan untuk merangsang G-Spot isteri anda dengan zakar ketika menujah. 

Setiap posisi yang diberikan di dalam panduan ini akan dan boleh membuatkan isteri anda mengalami sensasi dan nikmat baru ketika berhubungan seks.

0 comments: