Isnin, 19 November 2012

Teknik Mudah Pancutkan Isteri


Ramai yang bertanya kepada saya apakah teknik atau cara yang paling mudah untuk pancutkan isteri.
Isteri yang puas
Soalan ini sering membuatkan saya tertanya-tanya kenapa ramai suami yang masih belum tahu atau tidak mahu ambil tahu teknik-teknik yang boleh membuatkan isteri mereka pancut dan memberikan kenikmatan yang sukar digambarkan dengan kata-kata kepada isteri mereka.
Fakta kajian seksual yang dilakukan sering menunjukkan bahawa ramai wanita dan isteri di Malaysia yang tidak puas atau tidak mencapai kemuncak klimaks ketika melakukan hubungan seks dengan suami mereka.
Fakta ini tidak mengejutkan dengan sikap para suami yang kebanyakkannya hanya mementingkan kepuasan diri sendiri dan jarang sekali mengambil berat akan kepuasan isteri dan tidak ambil peduli sama ada isteri mereka pancut dan puas dalam hubungan seks atau tidak.
Berbalik kepada persoalan bagaimana cara yang paling ‘mudah’ untuk membuatkan isteri pancut, jawapan yang boleh saya berikan ialah dengan mempelbagaikan posisi seks.
Ya inilah teknik yang paling mudah dan berkesan sekiranya anda tidak mahu bereksperimen dengan teknik urutan atau simulasi G-Spot yang lebih advance untuk membuatkan isteri anda pancut dan klimaks.
Kerana dengan mempelbagaikan posisi seks, anda akan mengubah teknik dan sudut tujahan zakar anda.

Ini secara tidak langsung boleh memberikan kenikmatan yang berbeza kepada isteri anda sekaligus membuatkan isteri anda mengalami kesedapan yang belum pernah beliau rasai.

Kenapa mempelbagaikan posisi seks ketika berasmara adalah teknik yang paling mudah dan terbaik untuk membuatkan isteri anda pancut?
Variasi posisi seks juga boleh membuatkan isteri anda merasai nikmat baru pada farajnya yang belum pernah beliau rasai dengan posisi seks yang sama.
Keberangkalian untuk zakar menujah G-Spot atau titik inzal isteri anda juga boleh ditingkatkan dengan mencuba posisi-posisi seks yang baru dan belum pernah anda cuba ketika berasmara sebelum ini.
Cuma anda perlu berhati-hati kerana dengan mencuba posisi seks yang baru, anda juga akan mengalami sensasi dan nikmat yang belum pernah anda rasai sebelum ini.

Oleh itu keberangkalian untuk anda tidak dapat menahan nafsu dan pancut sebelum isteri anda pancut juga agak tinggi.
Anda boleh belajar posisi-posisi seks baru melalui panduan Kamasutra Bergambar versi Bahasa Melayu. Panduan ini mengandungi 102 posisi seks terbaik yang dikumpulkan dari 4 kitab seks kuno yang telah terbukti berkesan dan membahagiakan berjuta-juta pasangan sejak zaman dahulu lagi.
Percayalah mempelbagaikan posisi seks ialah teknik dan cara yang paling mudah untuk membuatkan isteri anda pancut dan klimaks.

Jadi jangan tunggu lagi dan dapatkan panduan Kamasutra Bergambar untuk mempelajari dan mencuba posisi seks baru bersama isteri anda untuk membuatkan isteri anda pancut dan klimaks dan berikan kenikmatan mutlak kepada isteri anda.

0 comments: