Isnin, 29 Oktober 2012

Klimakskan Isteri


Sukarkah untuk klimakskan isteri? Ramai suami yang mengeluh kerana sukar untuk mereka klimakskan isteri mereka, atau malangnya ada suami yang tidak tahu pun isteri mereka belum klimaks dan berpuas hati dengan persembahan mereka. 

Yang merananya si isteri.
Masalah ini telah lama dihadapi oleh para suami kerana persepsi yang telah ditanam di dalam minda lelaki, atau suami ialah perempuan atau isteri memang sukar untuk klimaks. Oleh itu mereka mengambil mudah akan perkara ini dan tidak ambil peduli walaupun mereka belum klimakskan isteri.
Persepsi wanita adalah sukar klimaks mungkin betul dan boleh digunapakai di dalam sesetengah kes, tetapi sebenarnya persepsi ini adalah salah. Kaum wanita, atau isteri anda mudah untuk klimaks jika anda tahu teknik yang tepat.
Salah satu teknik yang boleh klimakskan isteri dengan mudah ialah mempelbagaikan posisi seks ketika berasmara.
Kenapa anda perlu mencuba pelbagai posisi seks dan tidak hanya mempraktikkan posisi seks yang anda selesa dan suka?
Ini kerana dengan posisi seks yang berlainan, rangsangan yang diberikan oleh zakar anda kepada faraj isteri anda juga berbeza. 

Sebagai contoh mungkin dengan posisi seks baru, sudut tujahan zakar anda boleh merangsang titik inzal (G-Spot) isteri anda. Ini secara tidak langsung akan memberikan nikmat baru kepada isteri anda, dan secara tidak langsung membuatkan si dia mudah klimaks, klimakskan isteri.
Jangan biarkan isteri kecewa dan merana
Posisi seks yang baru juga boleh memberikan pembaharuan dan kelainan di dalam hubungan asmara anda dan isteri.

Jadi hubungan seks tidak sekadar menjadi rutin, dan boleh memberikan sesuatu nikmat yang baru kepada anda dan isteri.
Anda dan isteri boleh mempelajari posisi seks baru melalui panduan Kamasutra Bergambar yang telah diterjemahkan di dalam Bahasa Melayu. 

Panduan ini mengandungi 102 Posisi Seks yang boleh anda pelajari dan praktikkan bersama isteri. 

Sudah pasti posisi-posisi seks baru ini akan memberikan kenikmatan baru kepada isteri anda, dan tidak mustahil isteri anda akan mudah klimaks.

0 comments: