Isnin, 22 September 2014

Posisi Jimak Untuk Puaskan Isteri Sehingga Pancut

Terdapat pelbagai cara dan teknik untuk puaskan isteri yang telah saya berikan dalam blog ini. Antaranya ialah teknik foreplay, teknik menggomol biji kelentit isteri, dan teknik merangsang G-Spot isteri untuk membuat isteri puas sehingga pancut.

Posisi Jimak Untuk Puaskan Isteri


Kali ini saya ingin membincangkan tentang kepentingan posisi jimak untuk puaskan isteri.

Posisi jimak untuk puaskan isteri

Posisi jimak atau posisi seks adalah salah satu elemen wajib dalam aktiviti seks atau persetubuhan. Malah posisi jimak boleh dikatakan amat penting untuk memastikan hubungan seks yang dilalui berjalan dengan lancar dan sempurna.

Memilih posisi jimak yang sesuai ketika berasmara boleh menentukan sama ada isteri anda puas atau tidak dalam aktiviti seks.

Ini kerana posisi jimak yang sesuai akan memberikan nikmat yang tidak terhingga bukan sahaja kepada isteri, tetapi juga kepada anda sebagai suami.

Oleh itu bagaimanakah untuk memilih posisi jimak yang sesuai, terbaik dan boleh membuatkan isteri anda puas sepuas-puasnya sehingga klimaks dan pancut?

Memilih posisi jimak untuk puaskan isteri

Untuk memilih posisi jimak yang sesuai untuk memuaskan isteri ketika berasmara, anda perlu melihat kepada beberapa faktor penting. Faktor-faktor ini akan menentukan sama ada posisi jimak yang anda pilih sesuai atau tidak untuk anda dan isteri praktikkan di ranjang.

Faktor fizikal

Faktor fizikal adalah salah satu faktor yang memainkan peranan untuk memilih posisi jimak untuk puaskan isteri. Anda perlu melihat bukan sahaja pada fizikal tubuh badan anda, tetapi juga pada bentuk fizikal alat sulit anda dan isteri.

Sebagai contoh jika zakar anda bersaiz agak kecil, dan lubang faraj isteri pula mempunyai bukaan yang luas, anda perlu memilih posisi jimak yang dapat membuatkan lubang faraj isteri menjadi ketat untuk memberikan geseran maksima ketika menujah, sekaligus membuat isteri mengalami nikmat sepenuhnya dengan setiap tujahan zakar anda.

Begitu juga jika zakar anda bersaiz besar dan lubang faraj isteri berkeadaan kecil dan ketat. Walaupun tiada masalah untuk anda memilih posisi jimak jika keadaan fizikal anda dan isteri sebegini, tetapi anda harus berhati-hati memilih posisi jimak pada permulaan persetubuhan.

Ini kerana jika anda memilih posisi jimak yang membuat faraj isteri sangat ketat pada awal persetubuhan, ini boleh membuatkan faraj isteri anda berasa sakit dan tidak selesa. Tetapi tiada masalah untuk memilih posisi jimak yang membuat faraj isteri ketat di pertengahan persetubuhan atau akhir persetubuhan.

Oleh itu pastikan anda mengenalpasti keadaan fizikal anda dan isteri ketika memilih posisi jimak untuk puaskan isteri.

Faktor emosi

Selain faktor fizikal, faktor emosi juga mempengaruhi sama ada isteri akan puas atau tidak dengan posisi jimak pilihan anda.

Faktor emosi yang saya maksudkan di sini ialah posisi jimak yang boleh mempengaruhi emosi isteri ketika bersetubuh.

Seperti yang anda tahu, wanita adalah makhluk yang amat dipengaruhi oleh emosi, dan emosi wanita berkait rapat dengan kepuasan ketika hubungan seks. Oleh itu, anda perlu memilih posisi jimak yang boleh mempengaruhi emosi isteri dan membuat beliau puas dalam aktiviti seks.

Contoh posisi-posisi jimak yang boleh mempengaruhi emosi isteri adalah posisi-posisi jimak yang romantik dan mesra. Contohnya posisi jimak "Spoon" yang amat romantik dan membolehkan anda memeluk isteri dan mencumbu isteri ketika menujah.

Begitu juga variasi Posisi Jimak Missionary yang membolehkan anda mencium isteri sambil menujah.

Posisi-posisi jimak sebegini akan mempengaruhi emosi isteri ketika bersetubuh, dan apabila emosi isteri terusik, sudah pasti beliau akan lebih terangsang dan mudah untuk puas dalam hubungan seks.

Sumber memilih posisi jimak yang sesuai

Walaupun memilih posisi jimak untuk puaskan isteri yang sesuai kelihatan mudah, tetapi hakikatnya tidak. Seperti yang saya jelaskan tadi, anda perlu memilih posisi jimak yang sesuai dengan faktor fizikal anda dan isteri, dan juga posisi jimak yang boleh mempengaruhi faktor emosi isteri.

Jadi bagaimana untuk menyelesaikan masalah memilih posisi jimak untuk puaskan isteri?

Masalah ini telah diselesaikan sejak berkurun lamanya oleh ilmu Kamasutra. Ilmu seks Kamasutra telah menyediakan pelbagai posisi jimak yang sesuai tidak kira faktor fizikal pasangan suami isteri. Posisi jimak yang diajarkan oleh Kamasutra juga adalah sangat intim, romantik, mesra dan boleh mempengaruhi emosi isteri ketika berasmara.

Oleh itu jika anda ingin mengetahui posisi jimak yang boleh membuat isteri anda puas dan klimaks sehingga pancut, anda hanya perlu mempelajari dan mengamalkan posisi jimak dari ajaran Kamasutra.

Anda boleh mendapatkan panduan Kamasutra Bergambar dalam Bahasa Melayu yang mengandungi himpunan posisi-posisi jimak terbaik yang telah terbukti berkesan sejak zaman berzaman.

Klik di sini untuk mendapatkan Panduan Kamasutra Bergambar.

Jika anda serius untuk memeplajari posisi jimak yang boleh memuaskan isteri anda, jangan teragak-agak untuk mendapatkan panduan Kamasutra Bergambar sekarang juga.






0 comments: