Isnin, 22 Oktober 2012

Kenapa Wanita Lambat Klimaks?



Ramai suami yang mengeluh dan kecewa kerana gagal memuaskan isteri. Salah satunya ialah isteri lambat klimaks, atau langsung tidak klimaks. Persoalan ini sering diajukan oleh para suami kerana mereka gagal untuk membuatkan isteri mereka klimaks. 

Dalam erti kata lain, suami sudah pancut, tetapi isteri masih belum klimaks.
Jadi kenapa isteri anda, atau kaum wanita secara amnya lambat untuk klimaks. Tidak seperti kaum lelaki atau para suami?
Tidak seperti kaum lelaki yang lebih mudah terangsang dan mudah untuk klimaks, kaum wanita adalah kaum yang lebih mudah terangsang dengan emosi berbanding gerakan fizikal. Walaubagaimanapun, persepsi bahawa semua wanita atau isteri lambat klimaks adalah persepsi yang salah.
Kaum wanita atau isteri anda juga mudah dan cepat untuk klimaks, dan mereka boleh klimaks berkali-kali. Cuma apa yang perlu anda lakukan ialah pandai memainkan peranan untuk membuatkan isteri anda cepat klimaks.
Sebenarnya kaum wanita mempunyai lebih anggota tubuh badan yang boleh dirangsang, dan lebih sensitif berbanding kaum lelaki.

Contohnya, bahagian payu dara, puting payu dara, ketiak, leher, perut malah banyak lagi bahagian badan isteri anda yang boleh anda usik dan gunakan untuk tujuan rangsangan.
Jika anda melihat kepada faktor ini, mengikut logik sudah pasti kaum wanita lebih mudah terangsang dan lebih mudah untuk inzal atau klimaks.
Jadi jangan salahkan isteri atau pasangan anda jika si dia sukar untuk klimaks. Salahkan diri anda sendiri kerana tidak pandai untuk merangsang isteri anda, dan tidak tahu mencari suis untuk membuatkan isteri anda klimaks.
Jika anda inginkan teknik bagaimana untuk membuatkan isteri anda klimaks dengan mudah, anda boleh dapatkan panduan dari 4 Kitab Seksual Kuno yang membincangkan dengan terperinci bagaimana untuk mencari suis klimaks isteri anda, dan bagaimana untuk merangsang, memuaskan isteri anda dengan pelbagai teknik kuno yang dicipta oleh pakar seksual dahulu kala.
Anda tidak perlu risau kerana panduan ini telah diterjemahkan sepenuhnya dalam Bahasa Melayu, jadi tiada alasan untuk anda tidak mendapatkan panduan ini dan mengubah kehidupan seksual kepada sesuatu yang bosan dan cukup syarat kepada hubungan yang boleh membuatkan isteri anda tersenyum kepuasan dan klimaks berkali-kali dengan skill hebat yang anda pelajari daripada panduan ini.

0 comments: