Khamis, 18 September 2014

Cara Puaskan Nafsu Isteri

Benarkah nafsu wanita itu tidak ada batasnya dan sukar sekali untuk puaskan nafsu mereka? Jika benar bagaimana caranya untuk anda puaskan nafsu isteri anda di ranjang?

cara puaskan nafsu isteri
Buat isteri anda puas di ranjang

Tidak sukar untuk buat isteri anda puas ketika hubungan seks jika anda tahu caranya. Seringkali para suami gagal memuaskan nafsu isteri di ranjang kerana tidak mengikuti petua dan panduan yang telah diberikan. 

Kadangkala ini tidak disengajakan. Maklumlah, ketika begitu terangsang dan asyik, kadang-kadang terlupa pula selain memuaskan nafsu sendiri, perlu juga menunaikan tanggungjawab seorang suami, iaitu memuaskan nafsu isteri.

Cara puaskan nafsu isteri

Di sini saya berikan beberapa tips cara puaskan nafsu isteri ketika berasmara.

  1. Jangan buat isteri stress
    Ramai para suami yang tak tahu stress dan tekanan akan mempengaruhi prestasi isteri ketika hubungan seks. Selalunya suami akan memaksa jika isteri menolak, dan berlakon merajuk, atau marah. Ini secara tidak langsung akan membuat isteri anda tertekan dan stress.

    Dan jika isteri anda setuju untuk beraksi, sudah pasti beliau tidak akan dapat memberi 100% kerana berasa tertekan dengan sikap anda.

    Jika ini terjadi sudah pasti isteri anda tidak akan puas di ranjang.

    Anda perlu menggunakan pendekatan yang lebih lembut dan tidak memaksa sekiranya isteri anda tiada mood atau menolak. Jangan pentingkan diri sendiri. Tidak salah sekiranya luangkan sedikit masa untuk bertanyakan masalah isteri dan kenapa beliau muram.

    Si isteri selalunya tidak akan teragak-agak untuk meluahkan masalah yang beliau hadapi kepada anda. Jadi seorang pendengar yang baik dan biarkan isteri lepaskan segala masalah beliau.

    Dalam masa yang sama jangan lupa untuk membelai beliau. Ini bukan sahaja akan membuat beliau merasakan dapat menghilangkan beban yang menghantui beliau, tetapi juga dapat membuat beliau bernafsu dan ghairah untuk bersama.

    Sudah pasti beliau akan melayan anda dengan lebih mesra ketika beraksi. Malah dijamin anda akan dapat membuat beliau lebih puas di ranjang.

  2. Goda, rangsang dan foreplay
    Tips ini boleh dikatakan adalah tips wajib yang perlu ada dalam setiap tips cara puaskan nafsu isteri.

    Isteri anda bukan seperti anda, di mana zakar anda boleh keras dan menegak dalam masa yang singkat hanya dengan melihat wanita seksi, menontoh filem lucah atau berimaginasi tentang seks.

    Isteri anda perlu digoda, dirangsang, dan memerlukan pemanasan dengan foreplay yang sempurna supaya beliau akan puas ketika seks.

    Ya ada yang mengatakan isteri boleh puas hanya dengan foreplay yang singkat. Tetapi saya jamin kepuasan yang beliau alami bukanlah puas 100%!

    Oleh itu masukkan teknik foreplay yang lengkap sebagai elemen wajib setiap kali anda ingin menggomol isteri anda.

  3. Komunikasi seks
    Faktor ini juga sering di abaikan oleh suami sedangkan ini adalah salah satu cara puaskan nafsu isteri di ranjang, yang boleh membuat isteri lebih ghairah dan puas.

    Komunikasi yang saya maksudkan di sini bukanlah bermaksud anda perlu berbual dengan isteri ketika mendayung, tetapi komunikasi yang ringkas, termasuk komunikasi aspek bahasa tubuh(body language).

    Bagaimana?

    Saya ambil contoh yang mudah. Berapa kali ketika mendayung anda meluangkan sedikit masa untuk melihat melihat ke mata isteri dengan penuh rasa cinta, dan memberitahu beliau anda amat sedap sekali dengan layanan beliau?

    Ini adalah antara contoh komunikasi yang perlu anda lakukan ketika beraksi bersama isteri di ranjang.

    Walaupun mungkin bagi sesetengah individu perkara ini kelihatan remeh dan leceh, tetapi percayalah ini adalah antara elemen wajib untuk puaskan nafsu isteri anda.

'Asas' tetapi penting

Tiga perkara yang saya berikan di atas adalah antara perkara asas dalam cara puaskan nafsu isteri yang perlu anda ambil perhatian, dan amalkan untuk membuat isteri anda benar-benar(100%) puas di ranjang.

Tetapi jika anda masih buntu, dan masih gagal untuk membuat isteri anda puas ketika berasmara, anda boleh tingkatkan ilmu anda ke tahap yang lebih lagi dengan panduan Kamasutra Bergambar. Panduan ini mengandungi tips dan teknik yang dijamin akan membuatkan isteri anda hilang kawalan dan klimaks tanpa dapat di tahan lagi ketika bersama anda. Anda boleh mendapatkan panduan ini melalui link di bawah. 


0 comments: