Khamis, 21 Mac 2013

Teknik Terbaik Kamasutra Untuk Memancutkan Isteri


Ramai yang tahu bahawa Kamasutra ialah satu ilmu yang terkenal di serata dunia.

Namun begitu bagi yang belum mengetahui apa itu Kamasutra, atau tidak pernah mendengar perkataan Kamasutra, Kamasutra ialah sebuah kitab ilmu asmara kuno yang diterbitkan 400 tahun sebelum tahun masihi oleh Vatsayana.
Boleh dikatakan kitab Kamasutra ialah panduan manual seks tertua di dunia!
Kitab Kamasutra mengandungi panduan dan ilmu yang boleh dikatakan lengkap tentang hubungan seks.

Ilmu ini merangkumi daripada bagaimana untuk menggoda pasangan anda, sehingga panduan selepas hubungan seks. Ilmu Kamasutra juga mengandungi teknik ciuman, teknik gigitan, cakaran (ya cakaran dalam seks), pelukan dan pelbagai lagi ilmu seksual unik dan telah dibuktikan berkesan.
Walaubagaimanapun yang membuatkan Kamasutra begitu masyhur dan tersohor serata dunia adalah kerana keunikan posisi-posisi seksual yang diajarkan.

Jika anda telah membaca artikel-artikel berkaitan kepentingan posisi seksual yang telah saya tulis sebelum ini, seperti Posisi Seksual Terbaik Untuk Memancutkan Isteri, atau Posisi Seks Untuk Zakar Kecil anda tentu tahu betapa pentingnya mempelbagaikan Posisi Seksual untuk memuaskan pasangan anda.
Jadi sudah pasti anda akan menjadi lebih hebat di ranjang jika anda dapat mempelajari dan mengamalkan ilmu-ilmu yang terdapat di dalam ajaran Kamasutra.

Dan sudah pasti dengan ilmu-ilmu seksual ini anda akan dapat memberikan kepuasan dan kenikmatan sepenuhnya kepada isteri anda.
Kenapa? Kerana ilmu Kamasutra ini telah dibuktikan keberkesanannya sejak 400 tahun sebelum tahun Masihi! Lama tu..
Malangnya tidak ramai masyarakat di Malaysia yang tahu akan kewujudan ilmu ini, dan mengamalkannya.

Kalau yang sedar pun ada ilmu Kamasutra ini, tidak ramai yang belajar dan mengamalkannya. Ini kerana panduan ini sukar di dapati di dalam Bahasa Melayu.

Boleh dikatakan Kitab Kamasutra ini telah diterjemahkan ke dalam Bahasa-Bahasa utama di dunia, tetapi tiada di dalam Bahasa Melayu!
Tetapi kini anda boleh mempelajari ilmu daripada Kitab Kamasutra ini sepenuhnya di dalam Bahasa Melayu. Pihak Info Seks Melayu telah menerbitkan Kitab Kamasutra ini di dalam Bahasa Melayu!
Panduan Kamasutra Bergambar Bahasa Melayu mengandungi sepenuhnya ilmu Kamasutra asal, dan tambahan beberapa Kitab Asmara Kuno yang lain untuk melengkapkan ilmu seksual anda.

Berani saya katakan anda tidak memerlukan panduan yang lain untuk mempelajari teknik-teknik asmara selain daripada panduan Kamasutra Bergambar Bahasa Melayu ini.
Jika anda benar-benar serius untuk memuaskan isteri anda dalam hubungan seks, jangan teragak-agak untuk mendapatkan panduan Kamasutra Bergambar Bahasa Melayu ini kerana ilmu-ilmu yang terkandung di dalam panduan ini telah dibuktikan berkesan sejak 400 tahun sebelum tahun Masihi oleh masyarakat dunia.
Anda mungkin harus bertindak pantas kerana panduan ini adalah terhad dan pihak Info Seks Melayu akan menamatkan tawaran mereka pada bila-bila masa sahaja.

0 comments: