Khamis, 8 Oktober 2015

Seks Oral Untuk Puaskan Nafsu Isteri Ketika Hubungan Seks

Seks oral adalah satu teknik puaskan nafsu isteri ketika hubungan seks. Teknik oral seks ini sering digunakan sebagai salah satu teknik wajib ketika bersetubuh.

Seks Oral Untuk Puaskan Nafsu Isteri

Kenapa tidak, teknik seks oral adalah salah satu teknik hebat untuk membuat isteri puas. Malah jika teknik ini digunakan dengan betul, tidak mustahil isteri boleh klimaks dan pancut hanya dengan teknik seks oral anda.

Seks Oral Sesuai Untuk Mereka Yang Pancut Awal

Salah satu kelebihan seks oral dalam hubungan seks ialah teknik ini boleh memuaskan isteri tanpa persetubuhan.

Oleh itu jika anda sebagai suami mengalami masalah pancut awal, atau ejakulasi pra-matang, anda harus mempelajari dan menjadi pakar dalam teknik seks oral.

Ini kerana anda akan dapat puaskan nafsu isteri dengan teknik seks oral ini sahaja dan tujahan zakar boleh digunakan selepas isteri puas. Oleh itu tidak timbul lagi masalah isteri tidak puas atau isteri sukar klimaks dan orgasme ketika hubungan suami isteri.

Seks Oral Bukan Hanya Foreplay

Seringkali suami menggunakan teknik seks oral hanya sebagai foreplay dan tidak memanfaatkan sepenuhnya kelebihan seks oral untuk membuat isteri puas sehingga pancut.

Ini merugikan kerana seks oral bukan sahaja boleh digunakan sebagai teknik foreplay dalam hubungan, tetapi lebih dari itu.

Seringkali perkara ini berlaku kerana para suami kurang ilmu seks oral dan tidak tahu bagaimana untuk melakukan teknik oral seks yang boleh membuat nafsu isteri puas.

Ini tidak mengejutkan kerana teknik seks oral sukar terbaik yang boleh membuat isteri klimaks sukar dilakukan dengan betul.

Teknik oral seks ini memerlukan cara tersendiri dan tidak boleh dilakukan hanya sebagai cukup syarat.

Teknik Seks Oral Yang Betul

Untuk melakukan seks oral yang boleh membuat isteri puas sehingga klimaks, anda perlu mengetahui bahawa teknik seks oral terbaik bukan hanya menggunakan lidah untuk menjilat kemaluan dan faraj isteri.

Terdapat teknik mencium, menjilat, menghisap, menghembus malah menggigit kemaluan isteri untuk memuaskan nafsu isteri sehingga beliau klimaks dan pancut dalam hubungan seks.

Walau bagaimanapun, kaedah-kaedah ini perlu dilakukan dengan betul untuk memastikan isteri benar-benar puas dan bukan hanya berlakon puas untuk menjaga hati anda sebagai suami.

Lebih teruk lagi jika isteri sakit dengan teknik seks oral anda yang tunggang terbalik dan terus hilang mood untuk berjimak.

Jangan ketawa kerana ini selalu berlaku akibat kerakusan suami menggomol kemaluan isteri sehingga lupa bahawa kemaluan isteri yang merangkumi tundun, kelentit, bibir faraj, dan lubang faraj adalah bahagian yang amat sensitif dan perlu digomol dan dibelai dengan lembut.

Mempelajari Teknik Seks Oral Terbaik

Jika anda benar-benar ingin mempelajari teknik seks oral untuk menggomol kemaluan isteri anda sehingga beliau benar-benar puas, klimaks dan pancut, anda boleh mendapatkan Ebuku Panduan Seni Seks Oral.

Panduan ini diberikan percuma sebagai Bonus kepada Pakej Seni Ciuman. Panduan Seni Seks Oral ini mengandungi teknik terbaik bagaimana untuk menggomol kemaluan isteri anda dengan bibir, lidah dan gigi sehingga beliau tidak tahan, klimaks dan pancut dengan teknik anda.

Panduan ini juga mengandungi tips-tips seperti apakah posisi terbaik untuk melakukan seks oral kepada isteri. Ini juga faktor penting yang memainkan peranan untuk menentukan sama ada isteri akan puas atau tidak dengan teknik seks oral anda.

Anda boleh dapatkan Panduan Seni Seks Oral melalui link yang saya berikan di bawah:

KLIK DI SINI UNTUK MEMPELAJARI TEKNIK SEKS ORAL TERBAIK

Jangan berkira untuk mendapatkan ilmu. Tambahan lagi ilmu-ilmu lengkap ini adalah sukar untuk didapati di dalam Bahasa Melayu. Klik link yang saya berikan di atas dan dapatkan Panduan Seni Seks Oral untuk memastikan isteri anda tidak lagi kecewa dengan prestasi anda ketika hubungan seks.



0 comments: