Jumaat, 7 Disember 2012

Seks Oral untuk Puaskan Isteri

Isteri juga boleh pancut
Walaupun fakta menyatakan yang kaum wanita boleh pancut ketika klimaks, seperti kaum lelaki, masih ramai lelaki yang tidak tahu akan fakta ini.

Lebih-lebih lagi para suami yang telah lama berkahwin tetapi masih belum berjaya membuatkan isteri mereka pancut ketika klimaks.

Lebih malang lagi jika para suami sudah tahu akan fakta ini iaitu isteri boleh pancut ketika klimaks, tetapi gagal untuk memancutkan isteri ketika hubungan seks

Para isteri yang belum pernah merasai nikmat pancut ketika klimaks tidak akan tahu nikmat sebenar ketika orgasme.

Sebenarnya terdapat pelbagai teknik untuk membuatkan isteri anda pancut ketika klimaks.

Salah satu teknik tersebut ialah memastikan isteri anda benar-benar terangsang sebelum cuba membuatkan isteri anda klimaks dan pancut.

Kebanyakkan lelaki dan para suami terlalu gelojoh di dalam hubungan seks, dan seringkali lupa untuk memanaskan isteri terlebih dahulu sebelum menujah.

Faktor ini sering membuatkan isteri tidak puas dan kecewa di dalam hubungan seks.

Para suami harus tahu bahawa wanita sukar untuk terangsang dan mencapai puncak berbanding kaum lelaki.

Oleh itu pastikan isteri anda benar-benar terangsang dengan teknik seperti foreplay dan seks oral sebelum menujah.

Ramai juga kaum suami yang walaupun sudah bertahun-tahun mendirikan rumah tangga, dan sering melakukan hubungan seks dengan isteri masih gagal menjumpai titik sensitif isteri.

Setiap wanita mempunyai lokasi titik atau zon erotik yang berbeza.

Oleh itu sebagai suami anda harus melakukan eksperimen dan mencari titik erotik isteri anda. Ada wanita yang zon erotiknya di ketiak, ada yang di leher, di punggung dan sebagainya.

Mengetahui zon erotik isteri anda akan memberikan anda kelebihan di dalam hubungan seks. Sesetengah wanita boleh mencapai kemuncak hanya dengan rangsangan pada titik erotik ini.

Teknik seks oral juga adalah salah satu variasi yang boleh membuatkan isteri anda mencapai kemuncak orgasme. T

eknik seks oral jika dilakukan dengan betul tidak mustahil boleh membuatkan isteri anda klimaks, dan pancut.

Ramai para suami yang merasakan mereka melakukan teknik seks oral dengan betul, tetapi pada hakikatnya teknik mereka salah dan tidak memberikan rangsangan sepenuhnya kepada isteri mereka.

Anda harus ingat bahawa teknik seks oral tidak hanya menjilat faraj isteri anda.

Terdapat pelbagai teknik seks oral sebenar yang masih belum dicuba atau dipraktikkan oleh para suami kepada isteri mereka.

Kebanyakkan lelaki menggunakan teknik seks oral dan rangsangan lidah pada faraj hanya sebagai foreplay, sedangkan teknik ini boleh digunakan untuk membuatkan isteri anda hilang kawalan dan tidak mustahil membuatkan isteri anda klimaks dan pancut dengan orgasme.

Saya tidak hairan kenapa perkara ini berlaku, kerana sukar sekali untuk mencari panduan bagaimana melakukan teknik seks oral yang sebenar di dalam penerbitan Bahasa Melayu.

Faktor ini membuatkan ramai para suami yang tidak pernah mempelajari teknik sebenar seks oral dan mempraktiikannya. Buat isteri anda klimaks dengan teknik seks oral

Jika sebagai para suami yang ingin memuaskan isteri anda, dan membuatkan isteri anda pancut, anda harus mendapatkan panduan “Seni Seks Oral” yang telah diterbitkan oleh pihak Info Seks Melayu.

Panduan ini mengandungi teknik lengkap bagaimana melakukan seks oral yang sebenarnya kepada isteri anda untuk membuatkan isteri anda klimaks, hanya dengan teknik seks oral.

Anda perlu membaca dengan lebih lanjut tentang panduan ini melalui link yang saya berikan di bawah:

Klik di sini untuk membaca dengan lebih lanjut tentang teknik Seks Oral dan buatkan isteri anda klimaks hanya dengan teknik seks oral yang sebenarnya.

0 comments: