Khamis, 13 Disember 2012

Elak Pancut Awal

Ramai suami yang mengalami masalah pancut awal di dalam hubungan seks. Sindrom ini mengakibatkan ramai isteri yang kecewa dan memendam perasaan kerana tidak puas di dalam hubungan seks.

Lebih malang lagi jika isteri berlaku curang dan mencari pasangan yang dapat memuaskan nafsu di luar kerana tidak puas dengan keupayaan suami.



Masalah ini begitu menular di kalangan kaum lelaki pada masa sekarang sehingga wujud pelbagai ubat-ubatan yang kononnya dapat menghapuskan masalah pancut awal di kalangan kaum suami.

Walaupun sesetengah daripada ubat-ubatan ini berkesan dan dapat berfungsi sebagai penyelesaian “sementara” untuk masalah pancut awal ini, terdapat cara dan teknik yang lebih mudah yang boleh dipraktikkan untuk mengelakkan anda pancut awal.

Malangnya kaedah untuk mengelakkan pancut awal ini jarang diamalkan oleh kebanyakkan suami dan kaum lelaki khususnya. Berikut saya berikan tips untuk mengelakkan anda pancut awal:

Tips Elak Pancut Awal – Panjangkan Foreplay
Mudah tetapi selalu diabaikan oleh para suami. Foreplay adalah teknik yang berkesan untuk memastikan anda dan isteri benar-benar bernafsu.

Dan teknik foreplay lebih berkesan kepada isteri kerana seperti yang anda ketahui kaum wanita sukar untuk terangsang berbanding anda, kaum lelaki.

Jadi panjangkan foreplay dan pastikan isteri tidak tahan jadi mudah untuk isteri anda klimaks walaupun baru mendayung.

Tips Elak Pancut Awal – Pastikan zakar benar-benar keras
Seringkali suami menujah dengan zakar yang tidak keras sepenuhnya kerana tidak tahan atau gelojoh. Perkara ini adalah salah satu faktor yang menyumbang kepada fenomena pancut awal.

Zakar yang keras sepenuhnya akan lebih sukar untuk pancut ketika menujah berbanding zakar yang lembik. Ini kerana apabila zakar benar-benar tegang dan keras aliran darah kepada zakar lebih sempurna dan akan memudahkan anda untuk mengawal otot-otot zakar yang boleh melambatkan pancutan.

Tips Elak Pancut Awal – Masukkan zakar sepenuhnya
Kesilapan yang sering dilakukan oleh para suami yang mengakibatkan mereka pancut awal ialah tidak menujah sepenuhnya ke dalam faraj isteri.

Jangan lupa bahawa kepala zakar adalah lebih sensitif daripada batang zakar anda. Oleh itu jika geseran hanya berlaku pada kepada zakar, sudah pasti anda akan lebih mudah pancut.

Ini berbeza jika geseran banyak berlaku pada batang zakar, dan kepala zakar berada sepenuhnya di dalam faraj isteri. Oleh itu pastikan anda menujah sedalam yang mungkin pada faraj isteri anda.

Tips Elak Pancut Awal – Pelbagaikan Posisi Seks 
Faktor terpenting yang sering diabaikan oleh kebanyakkan suami, iaitu tidak mempelbagaikan posisi seks ketika berasmara.

Teknik ini ialah setiap kali anda merasakan ingin pancut, tarik kembali zakar anda dan tukar posisi seks yang lain.

Saya ingin memberitahu anda, dan saya pasti anda tidak tahu akan perkara ini, iaitu terdapat posisi seks yang telah dicipta oleh pakar-pakar seks yang boleh membuatkan suami lambat pancut dan isteri mudah klimaks. Ini adalah penyelesaian utama untuk masalah pancut awal untuk para suami!

Jika anda sering mengalamai masalah pancut awal ketika bersama dengan isteri, anda boleh mempelajari posisi-posisi seks ini melalui panduan Kamasutra yang mengandungi pelbagai posisi seks untuk mengatasi masalah pancut awal.

Dengan mengamalkan posisi-posisi seks ini sudah pasti anda akan dapat melenyapkan masalah pancut awal seterusnya memuaskan isteri anda sepenuhnya!

Klik di sini jika anda ingin mempelajari posisi seks yang boleh menghilangkan masalah pancut awal dan memberikan nikmat baru kepada isteri

0 comments: