Khamis, 11 Oktober 2012

Teknik Lidah Untuk Memancutkan Isteri

Seks Oral atau lebih dikenali di kalangan masyarakat melayu dengan jilat faraj, kulum zakar dan sebagainya adalah salah satu daripada pelbagai teknik seks yang wajib dipraktikkan oleh pasangan ketika berasmara.
Apabila lelaki melakukan seks oral kepada wanita, atau suami melakukan seks oral kepada isteri, teknik seks oral ini dikenali sebagai “Cunilingus”. Teknik cunilingus ini adalah seks oral yang dilakukan kepada faraj wanita, atau faraj isteri.
Teknik seks oral cunilingus selalu diamalkan oleh kebanyakkan lelaki atau suami sebagai teknik foreplay sebelum menujah faraj isteri. Sebagai contoh cunilingus boleh digunakan untuk membasahkan faraj dan menyediakan faraj isteri untuk tujahan zakar.
Pancutkan Isteri anda dengan teknik lidah
Walaubagaimanapun ramai para suami yang tidak tahu bahawa teknik cunilingus adalah teknik yang hebat dan jika dilakukan dengan dengan betul boleh membuatkan isteri klimaks, dan tidak mustahil isteri boleh pancut hanya dengan teknik cunilingus tanpa sebarang penetrasi zakar.
Rahsia teknik cunilingus atau teknik lidah untuk memancutkan isteri sebenarnya tidak mudah dilakukan dan memerlukan latihan dan kaedah yang betul untuk membuatkan si isteri puas dan boleh pancut. 

Jika tidak kena caranya, isteri akan bosan dan sukar untuk klimaks apabila anda memakan farajnya.
Pihak Seks Melayu telah menerbitkan panduan lengkap bagaimana membuatkan isteri anda pancut dengan teknik lidah atau cunilingus yang betul. Menariknya panduan ini diberikan percuma sebagai bonus!
Anda boleh mempelajari teknik cunilingus yang betul untuk memancutkan isteri anda melalui link di bawah:

0 comments: