Selasa, 9 Oktober 2012

Posisi Doggy atau Missionary Untuk Pancutkan Isteri?

Posisi seks ‘missionary’ dan posisi seks ‘doggy style’ adalah antara dua posisi seks yang paling terkenal dan sering dipraktikkan oleh pasangan suami isteri ketika berasmara.

Posisi doggy Posisi-posisi ini menjadi terkenal kerana posisi ini mudah dilakukan, dan tidak memerlukan kepakaran luar biasa untuk diamalkan. Pendek kata sesiapa sahaja boleh mengamalkan posisi missionary dan doggy style, walaupun mereka yang baru pertama kali berasmara.

Tetapi adakah kedua-dua posisi ini adalah posisi terbaik untuk memancutkan isteri anda? 

Posisi missionary dan doggy style boleh menjadi posisi seks yang efektif untuk memancutkan isteri jika kena gaya dan caranya.

Sebagai contoh, teknik tujahan yang tepat ketika mempraktikkan posisi missionary boleh memberikan kenikmatan yang berbeza kepada isteri, begitu juga teknik tujahan zakar untuk posisi doggy.

Malangnya tidak ramai yang mengamalkan teknik tujahan yang tepat ketika mengamalkan kedua-dua posisi ini, Asalkan masuk sudahlah.

Tidak ramai yang mengemudi zakar untuk menujah dan menggesel titik inzal(G-Spot) di dinding faraj ketika mengamalkan posisi missionary, dan tidak ramai suami yang menggentel kelentit (klitoris) isteri ketika menujah di dalam posisi doggy.

Ini merugikan kerana dengan hanya mengubah sudut tujahan di dalam posisi missionary anda dapat merangsang titik inzal faraj isteri anda dan akan membuatkan isteri anda klimaks dengan segera, dan jika anda meneruskan tujahan sudah pasti isteri anda akan memancut tanpa beliau sedari. Begitu juga dengan posisi seks doggy.

Jika anda menggentel dan mengusap kelentit (klitoris) isteri ketika menujah, isteri anda akan mendapat nikmat yang luar biasa dan akan tidak tahan untuk klimaks.

Kesemua teknik ‘advance’ ini, dan juga teknik-teknik lain yang lebih hebat boleh anda pelajari melalui panduan Kamasutra Bergambar.

Panduan ini bukan sahaja mengandungi posisi-posisi seks yang dijamin boleh membantu anda membuatkan isteri anda klimaks, tetapi juga akan mengajar anda bagaimana teknik yang paling efektif dan berkesan untuk memancutkan isteri anda!

Klik di sini jika anda ingin mempelajari teknik advance untuk memuaskan dan memancutkan isteri anda dengan panduan hebat Kamasutra

0 comments: