Khamis, 13 September 2012

Pancutkan isteri dengan posisi seks terbaik


Berapakah posisi seks yang anda pernah praktikkan bersama isteri anda? 
Satu? Dua? Sepuluh?
Tidak dapat dinafikan memilih posisi seks yang sesuai adalah penting untuk memberikan kepuasan kepada isteri anda sekaligus membuatkan si dia memancut kesedapan.
Ini adalah kerana bentuk fizikal setiap badan manusia adalah berbeza, iaitu dari dari aspek ketinggian, komposisi lemak, ketebalan kulit sehinggalah kepada saiz zakar, dan juga saiz bukaan dan tutup faraj. Dan juga manusia bukan sahaja berbeza dari aspek fizikal, tetapi juga berbeza daripada aspek perasaan dan emosi.
Oleh itu, posisi seks yang sesuai untuk pasangan A tidak semestinya sesuai juga untuk pasangan B. Sebagai contoh si suami untuk pasangan A mungkin mempunyai diameter zakar yang besar tetapi agak pendek, dan si isteri pula mempunyai jarak lubang faraj yang agak dalam. Oleh itu pasangan ini harus mencari dan menggunakan posisi seks yang sesuai dengan keadaan fizikal mereka untuk memuaskan kedua-dua pihak.
Begitu juga jika suami untuk pasangan B mempunyai zakar yang panjang tetapi kecil, dan si isteri beliau pula mempunyai bukaan faraj yang agak luas. Oleh itu sudah tentu posisi missionary atau “man on top” tidak sesuai untuk pasangan ini kerana keadaan fizikal alat sulit mereka.
Contoh Posisi Man On Top
Jadi bagaimana untuk memilih posisi yang sesuai dengan keadaan fizikal dan emosi anda dan pasangan anda?
Tidak ada jalan mudah. Anda dan pasangan anda harus mencuba pelbagai posisi sehingga menjumpai posisi terbaik yang boleh memberikan kepuasan dan nikmat maksima ketika melakukan hubungan seks.
Hubungan seks adalah eksperimen, dan anda dan pasangan tidak perlu takut untuk mencuba sesuatu yang baru kerana seringkali perubahan akan memberikan kepuasan dan kebahagiaan.
Info Seks Melayu telah menerbitkan panduan yang mengandungi 102 Posisi Seks yang diambil dari 4 Kitab Kuno yang telah diwariskan oleh pengkaji-pengkaji seks untuk generasi akan datang. Yang menariknya panduan ini sepenuhnya di dalam Bahasa Melayu.
Anda boleh mencuba kesemua 102 posisi seks yang terkandung di dalam panduan ini bersama isteri anda untuk mendapatkan posisi seks yang sesuai untuk memberikan kenikmatan sepenuhnya kepada si dia.

0 comments: