Rabu, 19 September 2012

9 Tips Puaskan Isteri Atas Katil

Puaskan isteri atas katil

Tidak seperti kaum lelaki, kaum wanita sukar untuk terangsang dan mencapai orgasme, atau di dalam sesetengah kes, memancut.

Terdapat banyak kes di mana si isteri curang atau lebih teruk lagi meminta cerai daripada suami kerana suami gagal untuk memuaskan nafsu mereka, dalam erti kata lain suami gagal membuatkan isteri klimaks atau orgasme.

Jadi apakah yang harus anda sebagai suami lakukan untuk memastikan isteri anda mencapai orgasme setiap kali berasmara?

Anda boleh cuba tips mudah berikut untuk memastikan isteri anda selesa dan tidak menghadapi masalah untuk klimaks atau mencapai orgasme.

  1. Jangan terburu-buru atau gelojoh.
  2. Jangan terlalu mendesak dan gopoh.
  3. Berbual dengan isteri anda, dan jangan takut atau malu untuk bertanya apa yang dia ingin anda lakukan kepada tubuh badannya.
  4. Sentiasa pastikan suasana berasmara romantik dan selesa.
  5. Banyakkan cumbuan dan belaian, dalam erti kata lain ‘foreplay’ sebelum anda beralih kepada yang berat-berat.
  6. Jangan terus menyerang puting payudaranya atau klitoris (biji kelentit) beliau apabila anda menghampiri zon tersebut.
  7. Pastikan faraj isteri anda benar-benar basah sebelum memasukkan zakar ke dalam farajnya. Jika faraj isteri anda jenis kering dan sukar untuk basah, anda boleh gunakan pelincir seperti ‘KY Jelly’.
  8. PENTING: Simulasi klitoris adalah kunci untuk membuatkan isteri anda klimaks, atau boleh membuatkan beliau pancut.
  9. Sekali sekala minta isteri anda membelai dirinya sendiri, dan perhatikan bagaimana beliau bermain-main dengan farajnya sehingga beliau klimaks. Anda boleh meniru perbuatan ini.

Tidak sukar untuk membuatkan isteri anda klimaks, dan pancut sekiranya anda tahu teknik yang betul.

Salah satu tips berguna yang boleh anda cuba ialah mencuba pelbagai posisi-posisi seks yang telah diamalkan turun temurun oleh nenek moyang kita sehingga anda berjumpa posisi seks kegemaran anda berdua.

Daripada 102 posisi seks yang diberikan di dalam panduan ini, sudah pasti anda akan menemui posisi seks yang boleh membuatkan isteri anda pancut dengan mudah tanpa anda perlu bekerja keras.

Klik di sini untuk mencari posisi seks yang boleh membuatkan isteri anda pancut!

0 comments: