Khamis, 27 Ogos 2015

Puaskan Nafsu Isteri di Ranjang

Ramai para suami yang mengeluh sukar untuk puaskan nafsu isteri di ranjang. Kadangkala para suami sendiri tidak tahu yang para isteri mereka tidak puas ketika berasmara, sekaligus membuatkan isteri memendam perasaan dan kehidupan rumahtangga semakin hari semakin suram.

Puaskan Nafsu Isteri di Ranjang

Tak Sukar Puaskan Nafsu Isteri

Jika para suami tahu teknik nak puaskan nafsu isteri di ranjang, tidak sukar sebenarnya.

Ramai para suami gagal puaskan nafsu isteri di ranjang kerana gagal memberi tumpuan dan tidak peka dengan kehendak isteri ketika berasmara. Boleh dikatakan rata-rata suami hanya menumpukan kepada kehendak sendiri ketika bersama isteri, dan jarang sekali mengambil tahu tentang apa sebenarnya yang isteri inginkan ketika berasmara di ranjang.

Teknik Puaskan Nafsu Isteri di Ranjang

Jika anda sebagai suami yang prihatin ingin benar-benar puaskan nafsu isteri di ranjang, cuba tips-tips yang saya berikan ini.

Panjangkan proses pemanasan

Jangan ambil mudah kepentingan untuk memanaskan isteri sebelum menujah. Ramai para suami mengambil mudah proses pemanasan, atau Foreplay. Ini menyebabkan isteri menjadi belum benar-benar bersedia untuk berdayung, sekaligus membuatkan isteri sukar untuk klimaks dan puas, atau lebih teruk lagi tidak akan klimaks dan orgasme sama sekali.

Jika anda belum tahu, walaupun telah berkali-kali saya nyatakan, isteri anda tidak seperti anda yang mudah terangsang. Kaum wanita memerlukan rangsangan yang lebih lama untuk benar-benar bersedia, dan mudah untuk orgasme.

Oleh itu tumpukan masa yang lebih untuk menggoda, membelai dan merangsang isteri anda ketika pemanasan atau Foreplay!

Pelbagaikan teknik foreplay

Tetapi kan, jika masa sahaja yang panjang tetapi teknik foreplay anda tidak berkualiti, tak guna juga kan?

Oleh itu pelbagaikan teknik foreplay anda. Jangan hanya mengamalkan teknik-teknik foreplay yang sama setiap kali anda bersama isteri. Lambat-laun si dia akan bosan dan menganggap permainan foreplay anda sebagai rutin dan boring.

Luangkan sedikit masa anda untuk mempelajari atau mencipta teknik-teknik foreplay baru yang boleh menaikkan nafsu isteri anda supaya beliau akan sentiasa bersedia untuk aksi seterusnya. Tak susah pun nak pelbagaikan teknik foreplay. 

Anda sebagai sudah pasti tahu di mana zon erotik atau lokasi-lokasi yang paling sensitif pada tubuh isteri anda. Di mana beliau ingin dicium, di mana beliau suka disentuh, dan di mana beliau akan hilang kawalan diri jika digomol. Oleh itu wujudkan sessi 'brainstorming' untuk mencipta teknik-teknik foreplay baru untuk menggomol isteri anda di zon erotik tubuh beliau.

Atau seling selikan permainan foreplay anda. Jika sebelum ini anda mulakan dengan ciuman dan diikuti dengan usapan pada payudara, tukar rutin anda. Tak susah kan?

Jika anda masih ketandusan idea dan tak tahu kat mana nak dapatkan teknik-teknik foreplay baru, baca Panduan 50 Teknik Foreplay yang saya berikan percuma sebagai bonus bersama panduan Kamasutra Bergambar. Klik di sini untuk mendapatkan panduan 50 Teknik Foreplay.

Tukar rentak mendayung

Apabila sampai masa untuk mendayung, jangan hanya gunakan ritma atau rentak dayungan dan tujahan zakar yang sama. Bosanlah isteri anda.

Tahu tak kitab-kitab asmara kuno seperti Kamasutra, Manual Seks Tao dan sebagainya memberikan teknik-teknik tujahan zakar yang pelbagai. Yang paling terkenal ialah Teknik Tujahan 9 oleh Manual Seks Tao.

Manual Seks Tao adalah panduan ilmu asmara dari Negara Cina yang terkenal di dunia dan dijadikan panduan oleh pasangan untuk menambahkan ilmu asmara.
Tujuan utama panduan-panduan asmara silam ini memberikan teknik dayungan atau tujahan yang pelbagai cuma satu, iaitu untuk memberikan nikmat yang berlainan kepada isteri anda ketika menujah.

Anda harus tahu yang lubang faraj isteri anda ada zon erotik atau titik ghairahnya yang tersendiri. Oleh itu jika anda hanya menujah kat tempat yang sama, sudah pasti isteri anda hanya merasai satu nikmat sahaja.

Oleh itu jangan teragak-agak untuk menukar teknik tujahan anda dan pelbagaikan ritma anda ketika menujah.

Pilih posisi jimak yang sesuai

Tips ini pun sering saya berikan kepada para suami, mahupun isteri untuk meningkatkan nikmat ketika berasmara. 

Namun begitu ramai yang tak mahu dengar dan ikut, sedangkan ini adalah antara tips terbaik yang bukan sahaja boleh memuaskan nafsu isteri, malah secara tidak langsung boleh membantu suami pancut lambat ketika mendayung.

Ya memilih posisi jimak yang sesuai ketika berasmara adalah sangat penting dan wajib!

Jika sebagai seorang suami yang benar-benar ingin puaskan nafsu isteri di ranjang, saya pasti anda pernah mencuba lebih daripada satu posisi jimak ketika bersama isteri anda(Jika tidak, anda seorang yang rugi).

Jika anda memberikan perhatian, anda sudah pasti sedar yang posisi jimak yang berbeza memberikan nikmat yang berlainan kepada zakar anda. Dan sudah pasti juga kepada faraj isteri anda. Jangan risau, ini adalah fakta dan juga adalah logik akal.

Oleh itu mengapa anda masih tidak mahu mencuba pelbagai posisi jimak? Jika anda telah melakukan eksperimen bersama isteri dan mencuba pelbagai posisi jimak, sudah pasti anda dan isteri akan berjumpa dengan posisi jimak kegemaran anda berdua. 

Posisi jimak kegemaran yang saya maksudkan di sini ialah posisi jimak yang akan memuaskan nafsu isteri sehingga beliau klimaks dan orgasme, tetapi dalam masa yang sama akan membantu anda lambat klimaks dan berupaya untuk memanjangkan proses jimak. Hebat bukan?

Jika anda tak tahu kat mana sumber nak dapatkan posisi jimak, anda boleh dapatkan panduan Kamasutra Bergambar yang mempunyai 102 Posisi Jimak yang saya gabungkan dari empat kitab asmara silam. Klik di sini untuk mempelajari 102 Posisi Jimak hebat.

Kuantiti vs. Kualiti

Banyak lagi tips-tips nak puaskan nafsu isteri di ranjang yang boleh saya berikan, tetapi tips-tips di atas sudah memadai untuk membantu anda membuat isteri anda puas dan gembira ketika bersama. 

Kerana tips-tips di atas adalah tips yang telah dibuktikan berkesan dan diamalkan sejak turun temurun lagi. Oleh itu amalkan tips-tips yang saya berikan di atas dan puaskan nafsu isteri anda di ranjang. 

Ingat, ilmu tanpa amal adalah Rugi!

0 comments: