Khamis, 27 September 2012

5 Fakta Buat Isteri Memancut

Ramai para suami yang masih belum tahu bahawa mereka boleh membuatkan isteri mereka memancut seperti juga ketika kaum lelaki klimaks. Dan ramai juga para isteri yang tidak tahu bahawa mereka juga boleh memancut seperti suami mereka.

Jika begitu tambahkan ilmu pengetahuan seks anda dengan 5 fakta tentang pancutan wanita di bawah:

Buat isteri kesedapan dengan fakta ini

  1. Pancutan boleh mengurangkan kesakitanSakit kepala jadi malas nak melakukan hubungan seks?

    Jangan, terdapat bukti bahawa orgasme boleh mengurangkan atau di dalam sesetengah kes dapat menyembuhkan pelbagai jenis kesakitan, seperti kesakitan selepas pembedahan, kesakitan selepas bersalin dan sebagainya.

    Ini berlaku kerana badan mengeluarkan sejenis bahan kimia yang dikenali sebagai oxytocin ketika orgasme. Oxytocin ini menyebabkan badan menjadi rileks dan mencipta emosi positif.
  2. Penggunaan Kondom tidak mempengaruhi kualiti pancutanJangan risau jika penggunaan kondom akan membuatkan isteri anda kurang keupayaan untuk memancut.

    Wanita akan memancut sama ada anda menggunakan kondom atau tidak.
  3. Pancutan semakin hebat dengan usiaNampaknya usia juga memainkan peranan untuk keupayaan wanita untuk memancut. Kajian menunjukkan keupayaan wanita untuk memancut bertambah dengan usia.

    Iaitu, kualiti kehidupan seks semakin bertambah dengan usia yang meningkat. Ini tidak mengejutkan kerana sudah pasti lebih kerap anda melakukan hubungan seks, anda akan menjadi lebih berpengalaman dan lebih berkeyakinan ketika hubungan seks.
  4. Pancutan boleh berlaku tanpa simulasi farajPelik tetapi benar. Terdapat kes di mana wanita boleh memancut ketika di atas kereta api, atau ketika menerima urutan di spa.

    Keadaan ini berlaku kerana penambahan aliran darah kepada faraj akibat getaran atau sentuhan ringan pada faraj boleh membuatkan wanita terangsang dan memancut.
  5. Variasi ketika hubungan seks boleh meningkatkan kualiti pancutanKajian menunjukkan variasi ketika hubungan seks boleh membuatkan wanita lebih mudah memancut, dan boleh meningkatkan kualiti pancutan.

    Variasi yang dimaksudkan mungkin seperti gabungan aktiviti seperti mencuba seks oral dengan teknik yang baru, menukar lokasi hubugan seks, atau mencuba posisi posisi seks yang baru.

Anda boleh mendapatkan panduan Kamasutra Bergambar jika anda ingin mencuba variasi baru di dalam hubungan seks untuk anda dan isteri sekaligus membuatkan isteri anda memancut kesepadan.

Klik di sini untuk mencuba variasi baru di dalam hubungan seks dan buat isteri pancut kesedapan.

0 comments: